Monday, February 24, 2014

Promisiunile programului SLAA

Dacă suntem serioși și meticuloși în eforturile noastre, vom fi uimiți de rezultate, înainte chiar de

a ajunge la jumătatea drumului.

Vom cunoaște o nouă libertate și o nouă fericire. Nu vom regreta trecutul și nu vom dori să

zăvorâm ușa dinspre el. Vom înțelege cuvântul seninătate și vom cunoaște pacea. Nu contează cât de jos

am ajuns; vom vedea cât de mult vor putea beneficia alții de experiența noastră. Sentimentul de

inutilitate și auto-compătimirea vor dispărea. Vom lăsa de o parte interesele egoiste și ne vom interesa

mai mult de soarta semenilor. Nu ne vom mai frământa cu gânduri legate de propria persoană.

Atitudinea față de viață și unghiul din care o privim se vor schimba radical. Teama de oameni și

insecuritatea financiară ne vor părăsi. Intuiția ne va dirija în situații care odinioară ne derutau. Brusc,

vom constata că Dumnezeu face pentru noi ceea ce noi n-am putea face pentru sine.

Sunt acestea promisiuni extravagante? Credem că nu. Ele se împlinesc zi de zi, în cazul nostru

uneori repede, alteori încet. Ele se concretizează întodeauna, dacă facem efortul necesar. (Big Book. cap. 6)

Doamne, îți mulțumesc pentru tot ce mi-ai dat,

pentru tot ce mi-ai luat și pentru tot ce mi-ai lăsat.

Rugăciunea pentru seninătate

Doamne, dă-mi seninatatea să accept ceea ce nu pot schimba, curaj să schimb ceea ce pot și 

înțelepciunea să le deosebesc.

No comments:

Post a Comment